FAQ
1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Całkowity czas realizacji zamówienia zawiera się w przedziale 24-48 godzin. Przesyłki są wysyłane we wszystkie w dni robocze. Jeżeli zamówienie zostanie złożone (w przypadku wysyłki za pobraniem) lub wpłata zostanie potwierdzona danego dnia do godz. 13:00, zostanie ono wysłane jeszcze w tym samym dniu. Po godz. 13:00 - w kolejnym dniu roboczym.
2. Jakie są możliwe formy płatności za zakupiony towar?
Płatność może zostać zrealizowana przed wysyłką towaru, za pośrednictwem systemów szybkich płatności lub za pobraniem (przy odbiorze przesyłki). Szczegółowy cennik dostaw znajdziesz tutaj
3. Czy jest możliwy odbiór osobisty zakupionego towaru?
Tak, zapraszamy. Towar możesz odebrać bezpośrednio z naszego magazynu, adres znajdziesz tutaj
4. Nieodpowiednio wybrałem/am rozmiar butów. Czy mogę wymienić rozmiar?
W takim wypadku należy dokonać zwrotu i nowego zamówienia odpowiedniego rozmiaru.
5. Czy istnieje możliwość zwrotu zakupionego towaru ? W jaki sposób ?
Tak. Nasi Klienci zawsze mogą zwrócić zakupiony towar w ciągu 30 dni od daty odbioru przesyłki.
6. Co się stanie jeżeli kurier nie zastanie mnie w domu?
W takiej sytuacji należy skontaktować się bezpośrednio z kurierem jeśli lub infolinią firmy kurierskiej aby uzgodnić odbiór przesyłki, w przypadku braku kontaktu z firmą kurierską taka przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy.
7. Czy przesyłki są doręczane także w weekendy?
Niestety, nie. Przesyłki są doręczane tylko w dni robocze, wyjątkiem jest dodatkowa usługa Inpost paczkomaty - paczka w weekend gdzie za dodatkową opłatą istnieje możliwość dostawy w sobotę.
8. Jaki jest koszt przesyłki przy zakupie więcej niż jednej pary butów?
Jest jedna opłata niezależnie od ilości zamówionych par, natomiast po przekroczeniu progu kwotowego podanego w cenniku dostaw przesyłka jest darmowa, szczegóły znajdziesz tutaj.
9. W jaki sposób mam wybrać właściwy rozmiar? Jak zmierzyć długość wkładki?
Najbezpieczniej jest sugerować się podaną w centymetrach długością wkładki ( link do tabeli jest zawsze pod sekcją wyboru rozmiaru).
10. Jaki jest całkowity koszt zamówienia ? Czy są jakieś dodatkowe opłaty?
Całkowity koszt zamówienia składa się z kwoty stanowiącej wartość zakupionego towaru oraz kosztu przesyłki.
11. Czy oferowane produkty produkty są objęte gwarancją? Na jaki okres?
Tak. Wszystkie zakupione produkty są objęte 24 miesięczną gwarancją.
12. Chcę złożyć reklamację. W jaki sposób mogę to zrobić?
Reklamację możesz złożyć logując się do panelu klienta i korzystając z odpowiedniej opcji lub mailowo, przesyłając formularz reklamacyjny i zdjęcia produktu, szczegóły znajdziesz tutaj.
13. Przesyłka nie dotarła do mnie w ustalonym terminie. Co mam teraz zrobić?
W takim wypadku w pierwszej kolejności sugerujemy sprawdzić status przesyłki. Żeby to zrobić wystarczy kliknąć w numer monitorowania przesyłki, który jest dostępny w mailu potwierdzającym wysłanie zamówienia.
Można także skontaktować się z firmą kurierską, w tym wypadku także będzie konieczne podanie nr monitorowania przesyłki.
Oczywiście na każdym etapie można także skontaktować się z obsługą naszego sklepu. Ustalimy co dzieje się z przesyłką, wyjaśnimy ewentualne wątpliwości, a jeżeli będzie to konieczne podejmiemy odpowiednie działania.
14. Otrzymałem/am towar niezgodny z zamówieniem. Co mam teraz zrobić?
Prosimy o możliwie szybki kontakt
z obsługą naszego sklepu, podanie nr zamówienia, imienia i nazwiska oraz przekazanie informacji jaki towar został dostarczony. Produkt zgodny z zamówieniem zostanie niezwłocznie wysłany, a niewłaściwy odebrany od Klienta na koszt sklepu.
15. Towar który otrzymałem/am jest wadliwy, nie był używany. Co mam w teraz zrobić?
Prosimy o możliwie szybki kontakt z obsługą naszego sklepu, podanie nr zamówienia, imienia i nazwiska oraz krótkiego opisu wady. Produkt pozbawiony wad zostanie niezwłocznie wysłany, a wadliwy odebrany od Klienta na koszt sklepu.
16. Złożyłem(am) zamówienie, ale chcę rezygnować z zakupu? Co mam teraz zrobić?
Prosimy o możliwie szybki kontakt z obsługą naszego sklepu, podanie nr zamówienia, imienia i nazwiska oraz przekazanie informacji zawierającej prośbę o anulowanie transakcji (możemy ją anulować zanim towar zostanie przekazany kurierowi ). Zamówienie zostanie anulowane bez jakichkolwiek konsekwencji dla Klienta.
17. Pomyliłem/am się przy składaniu zamówienia. Co mam teraz zrobić?
Prosimy o możliwie szybki kontakt z obsługą naszego sklepu, podanie nr zamówienia, imienia i nazwiska oraz wytłumaczenie, w którym miejscu nastąpiła pomyłka. Poinformujemy jak w danej sytuacji należy dalej postąpić.
18. Czy istnieje możliwość otrzymania faktury VAT?
Tak, oczywiście. Chcąc otrzymać fakturę należy w trakcie składania zamówienia zaznaczyć pole "Proszę przygotować Fakturę VAT" i uzupełnić potrzebne do jej wystawienia dane.
19. Czy jest możliwość wystawienia faktury VAT z terminem płatności ?
Tak, Udostępniamy taką możliwość zweryfikowanym firmom i jednostkom budżetowym, w tym celu należy skontaktować się z obsługą naszego sklepu.
